neljapäev, 27. november 2014

Raamatukogu ootavad Sind raamatud, mis võivad Sulle huvi pakkuda:

1.Coelho.Abielurikkumine.
2.Eesti kollijuttude ja -salmide kuldraamat.
3.Ellermaa.Estonia inimesed.
4.Flynn.Kadunud.
5.Kiri iseendale.
6.Kadastik.Paarismäng.
7.Krefeld.Rööpalt maas.
8.Väljaste.Silmini armunud.
9.Simons.Tatjana ja Aleksander. Esimene raamat.
10.Porval.Just nii, härra seersant!
11.Karm.Kui vanaema väike oli.
12.Ernits.Mina olin värdjas.
13.Dovlatov.Tsoon; Kohver.
14.Raag.Kaduval teel.
15.Kalender 2015
16.Forman.Kui ma jään.
17.Wiggs.Majakavaht.
18.Hudilainen.Minu Peterburi.
19.Willett.Postkaardid minevikust.
20.Cookson.Puhas kui liilia.
21.Ruben. Sinine soon kättemaksja peas.
22.Stacey.Sinust sisse võetud.[Triloogia 2. raamat]
23.Künnapas.Tristan.
24.Väester.Uus elu.

Lastele:
Tomusk.Kriminaalsed automatkajad.
Wieslander.Mamma Muu ujub.
Toomet.Minu kodu on Eestimaa.
Kudu.Elu algab kümneselt.
Rand.Esimene A klass ja kooliaasta algus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar